Zwiastun odcinka 5.06 -"What, Will, I, Have, Left."

Nynaeve    17 maj 2018    44
Stacja CW opublikowała zwiastun odcinka 5.06 "What, Will, I, Have, Left."




Klaus: Co masz na myśli mówiąc, że Hope zaginęła?
Caroline: Uciekła z chłopakiem.
Klaus: Zabiję go.
ŚRODA, 30 MAJA
Greta: Jedynym na tyle silnym by powstrzymać Klausa Mikaelsona...
Elijah: Jestem ja.


The Originals, sezon 5, 5.06 What, Will, I, Have, LeftKategoria:TheOriginals > TheOriginalsZwiastuny


Napisz komentarz

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.


Komentarze (44)
Iamgonnahate - 30 maj 2018 o 8:27:27 - (20 dni temu)

Dokładnie o to mi chodziło, przez te 1000lat Elijah zawsze był sobą, świadomy konfliktów z bratem, a nie marionetką, która jak narozrabia to potem będzie mocno płakać. Coś w stylu Red Door znowu

Nynaeve - 29 maj 2018 o 23:20:12 - (21 dni temu)

Tak tylko, że już na zwiastunie widać, że Klaus zmiękł na samo to, że Elijah chciał go zakołkować, więc pewnie będzie się z nim cackał jak babcia z łobuzem ;p

gary - 29 maj 2018 o 23:16:50 - (21 dni temu)

Iamgonnahate@ Klaus przez 1000 lat ich krzywdził więc to nie jest problem, poza tym Klaus może go ugryźć przez co Elijah będzie bezużyteczny.Najlepiej jak wszyscy się pozabijają nawzajem, przynjamniej będzie jako taki dobry koniec.

Nynaeve - 29 maj 2018 o 22:42:30 - (21 dni temu)

Opis 5.07 czeka do publikacji.

DavinaCla - 29 maj 2018 o 21:14:37 - (21 dni temu)

Nie wiadomo nic o odcinku 7?

Iamgonnahate - 26 maj 2018 o 9:50:50 - (24 dni temu)

Z MacKenzie na inteligencję to tylko Plec może konkurować :D Daniel niestety ma rację, a z tą walką o Hayley to nie uwierzę ni cholery :V

Claire - 25 maj 2018 o 16:09:14 - (25 dni temu)

Daniel i MacKenzie to chyba się nie lubią, bo ona żali się na twiterze, że jej przykro, że po 5 latach wspólnej pracy, Daniel powiedział, że wątki w 5 sezonie są słabe XD W odcinku 5x11 ma być Alaric, Małpiaty i Caroline i ona go napisała, więc to wszystko wyjaśnia. Jeszcze mnie rozwaliło to jak napisała, że Hayley to jej ulubiona postać i walczyła o nią do samego końca, lol. Głupszej baby to chyba nie widziałam.

Nynaeve - 23 maj 2018 o 20:18:34 - (27 dni temu)

Nie musi go pokonać, wystarczy, że Elijah będzie mu utrudniał albo skręci mu kark.
Ale tak ogólnie to zawsze jak jest mowa o sile wampirów to Plec tyle razy to naginała. Zawsze mi się przypomina jak Caro w odcinku z duchami napierdalała całą grupę wampirów z krypty.

Iamgonnahate - 23 maj 2018 o 20:16:44 - (27 dni temu)

Fizycznie jest na pewno słabszy od Klausa, jego przewagą jest to, że Klaus ma skrupuły przed skrzywdzeniem go, tak sądzę, a on ma wywalone w to jak narozrabia

gary - 23 maj 2018 o 19:36:14 - (27 dni temu)

Rzeczywiście Elijah jest na tyle silny by go powstrzymać, a przez tysiąc lat to on dostawał wpierdol od Klausa i teraz Klaus pewnie nie będzie sobie radził z nim.

Nynaeve - 23 maj 2018 o 15:38:26 - (27 dni temu)

@dark_angel Co ma bycie fanką TO do oglądania spin-offu, który jest zupełnie innym serialem o innej tematyce i ze starych postaci przechodzi tam tylko jedna Hope, którą gra aktorka, która pojawiła się dopiero w ostatnim sezonie? Nie moja wina, że Plec psuje ostatni sezon TO stosując swoje ulubione zabiegi wymazywania pamięci postaciom i że zrobiła sobie z niego preludium dla swojej nowej produkcji. Już nie wspomnę, że dla swoich potrzeb wyeliminował w debilny sposób jedną z głównych postaci z serialu na rzecz wciskania swojej ulubienicy Caro.
Daniel Gillies powiedział, że odcinek 5x11 ma być wprowadzeniem do nowego spin-offu chociaż MacKenzie wcześniej zarzekała się na twitterze, że nie będą robili nic takiego. Czyli będziemy mieli o jeden odcinek TO mniej w tym sezonie, bo Plec musi jeszcze bardziej zareklamować swój nowy twór.
Poza tym nie interesuje mnie koncepcja tego nowego serialu ani aktorzy, którzy mają tam grać. I nie ma to nic wspólnego z byciem fanką TO.

orydzynals - 23 maj 2018 o 14:15:31 - (27 dni temu)

A co ma bycie fanem TO do oglądania tego durnego spin-offu? Jak widać fankami Hope nie jesteśmy, nie wiem jak @Nyn, ale mnie tam Alaric nie zachęca do oglądania, tym bardziej Caro, którą zapewne dostałybyśmy w pakiecie. Poza tym sama idea jest chujowa i choćby tam zatrudnili wszystkie moje ulubione postacie z plecoversum, to i tak bym nie obejrzała. Taka ze mnie fanka.

orydzynals - 23 maj 2018 o 14:12:05 - (27 dni temu)

No cóż, dla mnie z kolei Hope nie jest ani odrobinę naturalna. Naturalność u aktora to ja odbieram tak, że się swobodnie czuje i swobodnie odgrywa swoją rolę, czego u Danielle nie zauważyłam ani razu a, umówmy się, nie ma wymagającej roli. Też już wolę wymuskane włosy i nieskazitelny makijaż w połączeniu z dobrą grą aktorską, niż naturalny wygląd u kompletnego drewna.
Co do początków TVD to nie zgodzę się żeby Nina była mocno przeciętna, bo zawsze trzymała dobry poziom. Jeszcze sobie napomnę o Candice, która też dostała rolę debilki, jak teraz Danielle, a jednak lepiej się ją oglądało.
Zgodzę się co do Tonkin, że od 1 sezonu do 4 zrobiła zajebisty progres. Ale skoro to ostatni sezon to cóż, mogli dać dograć to Summer zamiast rekrutować marną aktorkę tylko po to, żeby miała okazję się "rozkręcić" do spin offa, którego dużo osób ma w dupie.

dark_angel - 23 maj 2018 o 14:05:47 - (27 dni temu)

@Nynaeve Kurczę cały czas hejtujesz postacie jesteś fanką serialu a co kolejna postać twoim zdaniem jest do dupy ja lubię obecną Hope może to nie jest mistrzostwo ale bez przesady jak czegoś nie lubisz to nie oglądaj i już

i myślałam że jesteś wielką fanką a spin-offu nie będziesz oglądać no bez jaj

Nynaeve - 23 maj 2018 o 11:20:54 - (27 dni temu)

To ja już wolę włosy "po żelazku" niż ten koczek co w nim Hope wygląda jak kosmitka.
Co do Tonkin to w TVD grała słabo i jej postać była denerwująca, ale już TO nie miałam do niej żadnych zastrzeżeń. Co do Niny to podtrzymuję to co już pisałam wcześniej.
A co Do Russell to niech się rozwija, ale mnie już nie będzie dane tego oceniać, bo tego spin-offu oglądać nie zamierzam.
A tak btw. to ciekawe czy Roman przetrwa ten sezon, bo w sumie nie podano, żeby ten aktor miał grać w spin-offie. Albo go ubiją albo Plec nie chce zdradzać co z jego postacią stanie się w TO.

villandra - 23 maj 2018 o 10:04:20 - (27 dni temu)

@Nyn, @orydzynals ja mimo wszystko będę trochę broniła aktorki grającej obecną Hope, choć wiem że do ideału jej bardzo daleko. Jasne, że nie ma też szans do swojej dziecięcej wersji, ale jak obie wspomniałyście Summer jest po prostu o wiele bardziej utalentowana i w przyszłości ma szansę zostać mega aktorką, czego jej oczywiście życzę (jeśli taką drogę obierze).
Ale... no właśnie ale... Uważam, że obecna Hope (kurczę nawet nie wiem jak ta aktorka się nazywa i jakoś nie chce mi się sprawdzać) ma szansę się wyrobić. Jest młodziutka, ładna i taka jakaś naturalna. Lubię ten pierwiastek naturalności w aktorkach. W Ninie np.mi tego brakowało. Bo sorry ale już od pierwszych odcinków TVD była strasznie "sztuczna" (włosy jak po żelazku, sztuczne rzęsy niebotycznej długości wywindowane pod sam sufit, kilo tapety). I to było widać. A tu mamy skromną nastolatkę z włosami spiętymi w koczka i tapetą w stylu no make-up. Mając na uwadze jej serialowy wiek, ja to kupuję.
A co umiejętności aktorskich, to znowu uważam, że w I sezonie TVD Nina była marna (no powiedzmy mocno przeciętna), ale już w późniejszych sezonach naprawdę miała sporo epickich momentów. Zwłaszcza jako Kath. I żeby nie było, że się akurat Dobrev czepiam (bo bardzo lubiłam ją w czasach TVD i nadal uważam, że to najładniejsza żeńska postać całego Plackoversum), to taka Tonkin też sobie kiepsko radziła z rolą Hayley w I sezonie TO. A gdzieś tak od trzeciego sezonu i słynnej już sceny walki z Kluską naprawdę zaczęła dawać radę. Później była scena śmierci Bagniaka i walki wraz z Klausem przeciwko Luckowi i jeszcze kilka innych momentów, gdzie faktycznie pokazała, że "weszła" w swoją rolę.
Myślę, że obecna Hope też nauczy się odgrywać swoją rolę, jak troszkę pogra i pozna swoją bohaterkę. Pamiętajmy, że jej obecne wcielenie jest jakie jest w dużej mierze dzięki infantylnemu i kiepskiemu scenariuszowi. Nawet najlepszy aktor/aktorka nie udźwignie żałosnej roli i jeśli jej każą grać ciepłe kluchy, to ciepłe kluchy musi grać.

Iamgonnahate - 23 maj 2018 o 7:30:38 - (27 dni temu)

Też widziałam właśnie ten tekst, ze Caro Klaus nie nabierze XD to tak kompletna głupota zważywszy na to, ile razy w TVD jednak z niej robił klauna i nie orientowała się co knuł ;) Ewidentnie próbują nam wmówić, że to całkiem inna Caroline, może się i zmieniła na przestrzeni lat, ale ja tego nie kupuję;p

Nynaeve - 23 maj 2018 o 1:10:42 - (27 dni temu)

@orydzynals Zgadzam się ze wszystkim co napisałaś w 100%.
A mnie jeszcze rozbawiło, bo gdzieś mi się obiło o uszy co do odcinka 5.06 i Caroline, że Klaus może oszukać każdego, ale nie ją. No błagam. Kurde Caro geniusz przenikliwości ;p

Co do nowej Hope to chyba najgorsze jest to, że to takie ciepłe kluchy. Czy ją pokażą czy nie to jednakowo mi to zwisa. Już ciekawszy jest ten cały Roman. I nie zgodzę się, że Nina grała tak sobie na początku. Od początku grała dobrze, a do tej co gra Hope teraz to nawet nie ma co porównywać. Tak samo jeśli chodzi o Summer Fontanę. Dziewczynka jest mega utalentowana. A te sceny jak grała Pustkę w cielę Hope były majstersztykiem.

orydzynals - 23 maj 2018 o 0:59:44 - (27 dni temu)

Ja to Hope nie mogę przetrawić, bo mała dziewczynka grała sto razy lepiej niż ta obecna aktorka jednej przygłupiej miny. Mi np. nie chodzi o to, aby była rasowym Klausem w spódnicy, ale z fajnej, myślącej dziewczynki zrobili z niej żenująco durną nastolatkę. Ta postać nijak ma się do tej z 4 sezonu, tamta skradła moje serce no i Summer była genialna.
Jak dla mnie to Elijah może zdechnąć nawet teraz, bo jest wyjątkowo irytujący i nielogiczny. Poza tym mam w dupie jego dupę, a właściwie nic poza nią go w tym sezonie nie dotyczy. Zaraz tylko będzie miał okazję odjebać manianę, a to ci super scenariusz. Mnie tam już raczej nic do niego nie przekona teraz i choćby miał się zesrać o swoje redempszyn, to u mnie go nie dostanie. Zapewne jeszcze dostanie heroiczną śmierć "na Stefana", co jeszcze tylko bardziej uczyni tę postać zjebaną i żałosną.

Btw. super, że Candice pojawi się w tym sezonie tyle, co Phoebe. Bo to taka znacząca persona w tym serialu, no od początku budowała fabułę normalnie. Widać już znowu będzie kołczować i prawić Klausowi morały. Właściwie nic dziwnego, że Hope tak zdurniała skoro blond pustaczka się poczuwa do zastępowania jej matki.

Nynaeve - 23 maj 2018 o 0:53:02 - (27 dni temu)

@villandra Być może po tym wycieku zmienili trochę scenariusz. To się okaże. Oni ogólnie się nie odnieśli do tego wycieku spoilerów i udają, że nikt nic nie wie.

Nynaeve - 23 maj 2018 o 0:51:36 - (27 dni temu)

Jak dla mnie to ona wygląda na taką ubitą i to wcale nie dlatego, że stoi przy kimś chudym, bo jak się pojawiała na eventach to też się w rzuca w oczy.
Nie sądzę tez, żeby Hope obwiniała Elijaha, bo od początku jest wszystkim wmawiane, że porwanie Hayley to wina Klausa, bo się odciął od córki i tym samym zmusił ją do radykalnych działań. Co według mnie jest totalną bzdurą. Za chwilę jeszcze dołożą, że jakby Klaus nie wtrącił się w te sprawy z wilkołakami to rodzinka Muller nie miałaby się o co mścić. I takie tam pierdy.

villandra - 23 maj 2018 o 0:46:30 - (27 dni temu)

@Nyn napięcie? Ale jak się od wielu miesięcy wie, że główna żeńska bohaterka kopnie w kalendarz, to gdzie tu napięcie? Serio... Jak Placek chce napięcia to powinien nie zabijać teraz Queen tylko zrobić nam niespodziankę i uśmiercić ją np. w ostatnim odcinku albo w ogóle inaczej to rozegrać. A tymczasem jedyne czego nie wiemy to jak dokładnie umrze i w której minucie. No już czuję to napięcie....

villandra - 23 maj 2018 o 0:41:12 - (27 dni temu)

OK. wylałam swoje żale to teraz muszę pochwalić relacje na linii Klaus - Marcel. Ten duet też zawsze lubiłam ale końcówka 4 odcinka i obecny utwierdziły mnie w przekonaniu, że oni po prostu muszą być sprzymierzeńcami. Wtedy maja w sobie to coś i na ekranie dzieją się interesujące rzeczy.
Jeśli to już na 100% pewne, że Hayley umrze, to muszę powiedzieć, że kiepsko to Plackowa wymyśliła. Zdecydowanie powinna zostawić Hope matkę przy życiu. A jeszcze jak się okaże, że umrze z winy Elijah, to nie wiem jak ta rodzina się pozbiera do kupy. Wątpię, żeby Hope potrafiła coś takiego wujaszkowi wybaczyć, a Kluska będzie miała spory dylemat. Bronić brata czy pozwolić córce na zemstę.
Jeszcze na koniec taka mała dygresja odnośnie samej Hope. Widzę, że nie jest tu lubiana. Jasne, że rasowym Klausem w spódnicy nie jest, ale według mnie ma spore zadatki na kogoś takiego w przyszłości. Zwłaszcza bez rozsądnej (no w granicach normy) matki i z takim tatusiem... :)
Nie oceniam też jeszcze aktorki. Pamiętam początki Niny jako Eleny. Nie było dobrze. Ale z czasem naprawdę zaczęła dawać radę i (zwłaszcza jako Katherine) parę razy pokazała na co ją stać.
To młodziutka dziewczyna bez jakiegoś specjalnego dorobku. Za to według mnie bardzo ładna. Może się wydawać lekko przygruba w porównaniu do Hayley, ale musimy pamiętać, że Queen Bagien jest modelką a to już wymusza na niej konkretną figurę a'la anorektyczka.

Nynaeve - 23 maj 2018 o 0:40:00 - (27 dni temu)

@villandra Placek buduje napięcie. W sumie to nawet dobrze, że Elijah się ogranie jak już będzie za późno. Bardziej będzie bolało ;p
Niestety ta randomowa laska chyba już pozostanie jego wielką miłością.

@syl Tak jest podane w zwiastunie, że kolejny odcinek 30. maja.

villandra - 23 maj 2018 o 0:29:46 - (27 dni temu)

ok. Jestem mega wściekła na zachowanie Eliaszka w tym sezonie. Nigdy nie był moim ulubieńcem, ale w relacji z Klausem dawał radę. A teraz zrobili z niego wroga rodziny... Serio? Placek ma żałosne pomysły.
Nie kupuję też tego, że nie chciał odzyskać wspomnień. Ta żenująca decyzja. Nigdy nie będzie w 100% sobą bez wspomnień i swojej przeszłości. Jaka by ona nie była. Co niby chciał tym osiągnąć?
Przypodobać się randomowej laluni? Bo tak poważnie to kim jest ta cała Antoinette w porównaniu do Hayley? Na przestrzeni 4 sezonów budowane było uczucie Elijah do Hayley, a teraz nawet nie chce wiedzieć kim ona dla niego jest. To żałosne. Nawet Elka zrozumiała, że powinna odzyskać wspomnienia, a tysiącletni wampir postanowił się odciąć od poprzedniego życia od tak. No po prostu żal....

syl - 22 maj 2018 o 22:51:09 - (28 dni temu)

ponawiam pytanie o przeskok z odcinkami? prawda to ze dopiero za tydzień nowy? :)

Nynaeve - 22 maj 2018 o 19:35:00 - (28 dni temu)

No raczej nie, bo Elijah tez tam z rodzina wchodzi.

dark_angel - 22 maj 2018 o 19:21:20 - (28 dni temu)

@_Ianowa_ ZGADZAM SIĘ ! I ŚMIERĆ HEYLEY NIE BEDZIE JEDYNA W TYM SEZONIE BO PLACKOWA PISAŁA ŻE BEDZIE SPORO ŚMIERCI POSTACI KTÓRE NIBY WSTRZĄSNĄ FANAMI


@Nynaeve NIBY TAK ALE TO RACZEJ UMYSŁ ELIJAH BO JAK ON UDAREMNI RATUNEK HEYLEY NO TO KLAUS SIĘ WKURZY PEWNIE GO ZASZTYLETUJE I DO PUDŁA I ZA POMOCĄ MAGII BEDĄ CHCIELI ŻEBY ELIJAH ODZYSKAŁ PAMIĘĆ A CO DO POJAWIANIE SIĘ HEYLEY TO BĘDĄ RACZEJ WSPOMNIENIA TAK JAK PRZY POGRZEBIE JEJ 5X07

_Ianowa_ - 21 maj 2018 o 11:17:30 - (29 dni temu)

Niech Elijaha się poświęci w imię jakiejkolwiek ideii bo nie mogę na Niego patrzeć :D

Nynaeve - 20 maj 2018 o 23:16:03 - (30 dni temu)

Niby tak, ale skoro ma być jeszcze w 4 odcinkach to trudno ocenić. Był taki fragment w zwiastunie sezonu, gdzie Mikaelsonowie (oprócz Frei) oraz Marcel wchodzą do takiego białego pomieszczenia jak kiedyś do umysłu Elijaha jak go Freya przeniosła do tego swojego wisiorka i zastanawiam się czy oni nie przeniosą jej duszy gdzieś w takie coś na jakiś czas. Ewentualnie odwiedzą Drugą Stronę (która już chyba nie istnieje) czy coś w tym rodzaju. To takie moje luźne dywagacje.

evelynn - 20 maj 2018 o 17:38:40 - (30 dni temu)

to w tym odcinku Hayley ma umrzeć?

syl - 18 maj 2018 o 20:44:49 - (32 dni temu)

A czemu przeskok w czasie i za 2 tyg odcinek?Klaus będzie mordował chłopaków Hope, to było do przewidzenia ;)

RebMikaelson - 18 maj 2018 o 14:26:24 - (32 dni temu)

@dark_angel Może zle się wyraziłam.Chodziło mi o to,że ta walka będzie głupotą i zwycięstwo Elijah skoro Klaus jest hybrydą i wiadomo,że jest silniejszy od brata.Plec sama sobie przeczy w tym momencie,ale cóż...

dark_angel - 18 maj 2018 o 14:21:23 - (32 dni temu)

@RebMikaelson właśnie że nie bo Elijah powstrzyma go w uratowaniu Heyley i ona spłonie w płomieniach więc Elijah zatrzyma Klausa więc Klaus nie wygra

RebMikaelson - 18 maj 2018 o 14:10:37 - (32 dni temu)

Ta walka to będzie trochę głupota.Przecież Klaus jest silniejszy od Elijah i wiadomo,że to on wygra.

dark_angel - 18 maj 2018 o 13:37:38 - (32 dni temu)

30 maja jest

dark_angel - 18 maj 2018 o 13:36:54 - (32 dni temu)

hej nastepny odcinek jest dopiero 30 maja to nie jest za 5 dni zobaczcie pod koiec zwiatunu date

Nynaeve - 18 maj 2018 o 13:14:39 - (32 dni temu)

A mnie sie wydaje, ze on nie wie do konca co jego matka odwala, ale moge sie mylic.

sarita - 18 maj 2018 o 12:50:04 - (32 dni temu)

Elijah przecież nie pamięta jaka więź go łączy z rodziną , wie tylko tyle co se poczytał o niej.Więc pewnie Grata i Antoinette wmówiły mu coś o niej , pewnie jakimi dziwadłami są Klaus , Hayley i Hope i ,że nie warto ratować Hayley.Ciekawa jestem co knuje Roman dlaczego gdzieś wywiózł Hope , nie wiem w tym odcinku się wyda ,że on też ma coś z tym wspólnego ,chce by Hope na własne oczy zobaczyła śmierć matki .

Nynaeve - 18 maj 2018 o 8:52:06 - (32 dni temu)

Czyli tak jak bylo w tych spoilerach co wyciekly.

RebMikaelson - 18 maj 2018 o 8:07:55 - (32 dni temu)

Klaus nie uratuje Hayley bo będzie pewnie zajęty walka z Elijah.Ciekawe czy zabija ją na oczach Hope.

Nynaeve - 17 maj 2018 o 22:51:49 - (33 dni temu)

No Eli musi zaimponowac swojej narzeczonej i przyszlej tesciowej ;p
Nigdy za nim nie przepadalam, ale teraz to juz wkurwia maksymalnie. Mial sie trzymac z dala od rodziny to niech spieprza na te swoja francuska wioske i zajmie sie obracaniem swojej 40-stki.
A widze tez, ze sie juz przeprosil z pierscieniem chroniacym przed sloncem, a przeciez go spalil. To co tak szybko jakas wiedzma zrobila mu drugi?

RebMikaelson - 17 maj 2018 o 21:46:19 - (33 dni temu)

Ja pierdziele...Niech już ściągną z niego urok.

syl - 17 maj 2018 o 21:43:16 - (33 dni temu)

Eli współpracuje z Greta? kto to wymyślił, durny scenariusz

Następny odcinek
The Originals
5x9 - We Have Not Long To Love
The CW - 20 czerwiec
dni
godzin
minut
sekund

Mój profil
Nazwa użytkownika:


Hasło:




Zarejestruj się

Znajdź nas na Facebooku

Polecamy
fryzurydemotywatory
czytelniaszpilki
smieszne

Reklama

Copyright © 2015-2018 Originals24.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Ta strona używa ciasteczek (cookies) i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie i zarządzanie, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.