Oficjalny opis 4.11 -''A Spirit Here That Won’t Be Broken''

Annie1602    27 maj 2017    38

Portal Spoilertv opublikował opis 11 odcinka 4 sezonu TO pt. ''A Spirit Here That Won’t Be Broken.''



W odcinku “A Spirit Here That Won’t Be Broken”, kiedy odkryto, że Pustka używa magicznego totemu, który zwiększa jej siłę, Freya (Riley Voelkel) werbuje Rebekę (gościnnie Claire Holt) i Klausa (Joseph Morgan) by pomogli go zlokalizować i zniszczyć. Gdzie indziej ultimatum postawione przez Pustkę stawia Kola (gościnnie Nathaniel Buzolic) w niezgodzie z rodzeństwem, podczas gdy nieoczekiwane działania Marcela (Charles Michael Davis) i Rebeki prowadzą do rosnącego napięcia między nimi. Wreszcie plan Pustki sprawia, że Hayley (Phoebe Tonkin) musi walczyć o własne życie.

Hanelle Culpepper wyreżyserowała odcinek napisany przez Carinę Adly MacKenzie & Michaela Russo.



Kategoria:TheOriginals > TheOriginalsSpoilery


Napisz komentarz

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.


Komentarze (38)
Nynaeve - 4 czerwiec 2017 o 20:04:26 - (320 dni temu)

Izka jak zwykle nie zrozumiałaś. Freya mówi, że jeśli będzie miała wybierać pomiędzy nimi dwoma to poświęci Marcela.

Izka12045 - 3 czerwiec 2017 o 15:01:06 - (321 dni temu)

@aurorarebekah poświęcą Marcela w 4x10 o tym mowa

https://www.youtube.com/watch? v=VjgMUPnxI9g -> proszę poparcie moich słów

Izka12045 - 3 czerwiec 2017 o 15:00:02 - (321 dni temu)

zabiją Marcela ha wiedziałam trochę szkoda no ale cóż ważne że Davina wróciła i będzie Kolvina

Nynaeve - 2 czerwiec 2017 o 12:33:26 - (323 dni temu)

Kol tam nie jest wymieniony, więc może być, że już nie żyje.
Dla mnie to śmieszne, bo dopiero co tak ukrywali w opisach czy Elijah przeżyje odcinek 4.10 i przed emisją nie wytrzymali i podali opis finału z którego wynika, że on jednak żyje. Serio promocja tego serialu jest okropna. A 4. sezon to prawie wcale spoilerów nie miał podawanych podczas emisji.

aurorarebekah - 2 czerwiec 2017 o 12:29:12 - (323 dni temu)

Są opisy do 4x12 i 4x13. Wychodzi na to, że jeden z Mikaelsonów będzie musiał się poświecić (Klaus, Elijah, Hayley, Freya, Rebekah) oczywiście dla Nołpa. Vincent nie wchodzi w grę.

Nynaeve - 1 czerwiec 2017 o 22:37:03 - (323 dni temu)

Trochę mnie wkurza, że Rebekę znowu dupsko swędzi do Marcela. Już poleciała do niego. Może chciała odpłacić Ruchadłu za te strzały w plecy, a Marceli nie pozwolił.

aurorarebekah - 1 czerwiec 2017 o 22:18:30 - (323 dni temu)

Ja tu zaglądam, ale nie ma na co odpisywać ;p
Są też zdjęcia promujące, wczoraj koleżanka wysłała do akceptacji wiec powinny się niedługo pojawić. Beka z Kluchą, Beka z Marcelem, sam Marcel i sam Elijah, dupy nie urywają.

Za to zapowiedz świetna imo. Bex nawet ładnie wygląda, zrobiła coś z włosami. Podoba mi się scena Klebeki, jak Rebekah wchodzi do pokoju i Klaus ją przytula, urocze.

Mi się wydaje, że będzie tak, że Freya przeniesie się tam pierwsza, ale jej się nie uda nic zrobić, nie znajdzie go, wróci i wyśle Srejli. A ta oczywiście odnajdzie swojego ukochanego. Wątpię, żeby resztę w to angażowali.

Ogólnie to mam ogromne oczekiwania co do tego odcinka, mam nadzieje, że się nie rozczaruje.

Nynaeve - 1 czerwiec 2017 o 20:46:51 - (323 dni temu)

Ja pierdykam, ale się tu pusto zrobiło. Coś czuję, że ta strona do 5. sezonu TO nie dotrwa.
Pojawiła się zapowiedź 4.10 z której wynika, że nie tylko Hayley będzie się przenosiła do tego miejsca gdzie jest Elijah, ale chyba wszyscy. No na pewno Freya.
https://www.youtube.com/watch?v= _ynP14O5i9Y

Nynaeve - 30 maj 2017 o 22:14:59 - (325 dni temu)

Jak dla mnie to Bex się już stoczyła w 4. sezonie TVD jak latała za szMattem i kjurem. Potem to już miała tylko lepsze momenty.

aurorarebekah - 30 maj 2017 o 20:08:09 - (325 dni temu)

hahahahha to sądze o Twojej teorii @iamgonnahate :D
Jakby powróciła Beka z s3 TVD to byłabym w siódmym niebie. Do tej pory pamiętam scenę z tego odcinka co Esther chciała wszystkie dzieci zarąbać i Bex przetrzymywała Elke w podziemiach jako zakładnika. Elka uciekła do jaskini do której wampiry nie mogły wejść i Beka ją oblała benzyną i zagroziła, że ją podpali jak nie wyjdzie. I ta wymiana zdań:
E: Are you insane?
B: I prefer spontaneous. <3
Gdzie się podziała tamta Rebekah? Ona zawsze marzyła o miłości, ale dzieciak?

@orydzynals oni sobie robią pewnie wyżerkę z dup/fagasów, dwa w jednym *.*
I czy fani ich tak lubią? Jak tak patrze chociażby na siebie-kiedyś ich uwielbiałam, ale teraz Kol mógłby dla mnie nie istnieć, do Beki mam ogromny sentyment, ale też jakoś zbytnio mnie ona nie obchodzi.

Mam wrażenie, że ona stoczyła się po tym, jak oddała Hayley Nołpa. Zajmowała się tyle tym dzieckiem i zapragnęła własnego. Szkoda tylko, że olała swoją bratanice (4x03 chociażby). Niech ona się wreszcie pogodzi, że jest wampirem i nie zajdzie (o ile moje wcześniejsze teorie się nie sprawdzą)

Iamgonnahate - 30 maj 2017 o 17:46:22 - (325 dni temu)

A może powrócą w wielkim, starym stylu z 3 sezonu TVD? :3 Wiem, wiem, niepoprawna marzycielka, ale póki co jest Nadzieja ;p

orydzynals - 29 maj 2017 o 23:53:00 - (326 dni temu)

Może i dobrze, że razem wyjechali, są siebie warci ;p pewnie sobie płaczą wzajemnie na ramieniu w ST na przemian z wychodzeniem na dupy/fagasów i na wyżerkę ;p

orydzynals - 29 maj 2017 o 23:50:40 - (326 dni temu)

Mi się Rebekah jeszcze podobała nawet w s1 TO, zawsze lubiłam jej relacje z Elim i z Klausem, a poza tym miała czasem śmieszne tekściki. Odkąd odeszła z głównej obsady to jest tylko gorzej i nie zrobiła absolutnie nic oprócz płakania za własnym gówniakiem i wyjeżdżania po raz tysięczny. Kol mi się podobał w s2 i s3, nawet teraz tą scenę na cmentarzu miał spoko, chociaż mógł zabić ruchadło. Szkoda wielka, że aż tak nie mają na nich pomysłu, że na siłę ich wciskają i dają im do scenariusza takie gówniane role do odegrania. No ale cóż, fani ich lubią, to trzeba ich pokazać, nawet jak nic do fabuły nie wnoszą i tylko męczą.

Aurorarebekah - 29 maj 2017 o 23:00:57 - (326 dni temu)

Właśnie, oni przestali się starzeć i fizycznie i mentalnie, tak to wygląda. Spędzili na tym świecie 1000lat a zachowują się jak przystało na osoby w wieku ich w czasie przemiany. Tylko czekać aż Kol się do szkoły zapisze (Stef wersja TO).

Zgadzam się Kol i Bex największą siarę robią. Kol odkąd pojawił się w TO cały czas jest skupiony na Davinie i mam wrażenie, że zaczął zniżać się do jej poziomu. Ciężko cokolwiek o nim powiedzieć więcej.

Beka. Własna rodzina i własna rodzina. No ile można? Ktoś tu kiedyś pisał, że przyjedzie z ST od razu na in vitro do Freelin. I mnie by scenariusz na takim poziomie nie zdziwił. Pewnie kjura na bezpłodność jej dadzą. Może jak spełni swoje marzenie w końcu i zajdzie z wymarzonym fagasem to się troszke ogarnie i przestanie narzekać.
Też mi się bardzo podobała w s3 TVD. Chyba pod wpływem szachMatta zaczeło jej odwalać bo im więcej scen z nim miała tym było gorzej.

Nynaeve - 29 maj 2017 o 20:49:15 - (326 dni temu)

Rebekah była super w 3. sezonie TVD jak się pojawiła. Potem zaczęła palma odbijać. Pewnie specjalnie dla niej Fraya zrobi kjura nowego, a Keelin pomoże.

orydzynals - 29 maj 2017 o 19:59:48 - (326 dni temu)

No Kol i Bex to jak dla mnie się zachowują trochę jakby dopiero co przeszli przemianę i nie mogli zapanować nad jakimiś swoimi instynktami, jacyś są niezrównoważeni. Lubiłam ich bardzo, ale ostatnio zupełnie nic nie wnoszą oprócz jęczenia, dramatyzowania i mazania się. Klaus i Elijah jeszcze się dobrze trzymają, chociaż też się zdarzają czasem odchyły, ale ogólnie akurat im za dużo nie mam do zarzucenia.

Nynaeve - 29 maj 2017 o 19:38:02 - (326 dni temu)

Klaus i Elijah to jeszcze robią jakieś plany, rozbudowali to NOLA, a reszta to ma tylko w głowie ruchanie albo happy family.

Adria - 29 maj 2017 o 18:56:47 - (326 dni temu)

Pierwotni powinni sie zachowywać,jakby mieli 1000 lat,niestety czesto wychodzi na to (innych wampirów też się to tyczy), że mentalnie też ich w rozwoju zamrozilo. albbo i cofnęło. kocham bp. Kola i Bexy,ale oboje zachowują się jak gówniarze.

Aurorarebekah - 29 maj 2017 o 13:11:12 - (327 dni temu)

Dla mnie ona tylko i wyłącznie do Bagniaka pasowała. To było nawet urocze, te jego ciche zaloty do niej. Chociaż od Mikaelsonów się odpierdoliła + można było ich sceny przewijać jak komuś nie odpowiadała i nic się w sumie z fabuły nie traciło. Same plusy. Chociaż ja osobiście nic do Jacksona nie miałam, mogłam patrzeć na niego, byle by rodzinka z bagien (babka Bagniak obowiązkowo!) nie zajmowała połowy odcinka.

Im trupy nie przeszkadzają, tak obiektywnie patrząc to sami nimi są XD A tak serio to te związki pierwotnych są serio chore. Pomijając już to, że laska Eliego ma dziecko z jego bratem, były Bex jest jej przyrodnim bratem i była przy jego wychowywaniu, znała go jak miał 7 lat, Kol posuwał 16 latke, jeszcze lekko głupiutką jak to w tym wieku.... To przecież oni mimo, że po przemianie zostali w ciałach tych młodych ludzi (nie pamiętam dokładnie jak to było, Beka 16, Klaus 19, Eli 23?) to mentalnie mają te 1000 lat. To jest zupełnie inna kategoria. Ich ciała się nie starzeją ale dusza owszem, myślą zupełnie inaczej, przeżyli tyle lat. To jest troche abstrakcyjne moim zdaniem. Z drugiej strony z kim oni mają się przyjaźnić? Rówieśników raczej nie znajdą ;/

A Kol to chyba sam będzie prosić, żeby jego wzieli. No bez kitu, on tylko o Davinie gada.

Aurorarebekah - 29 maj 2017 o 13:11:11 - (327 dni temu)

Dla mnie ona tylko i wyłącznie do Bagniaka pasowała. To było nawet urocze, te jego ciche zaloty do niej. Chociaż od Mikaelsonów się odpierdoliła + można było ich sceny przewijać jak komuś nie odpowiadała i nic się w sumie z fabuły nie traciło. Same plusy. Chociaż ja osobiście nic do Jacksona nie miałam, mogłam patrzeć na niego, byle by rodzinka z bagien (babka Bagniak obowiązkowo!) nie zajmowała połowy odcinka.

Im trupy nie przeszkadzają, tak obiektywnie patrząc to sami nimi są XD A tak serio to te związki pierwotnych są serio chore. Pomijając już to, że laska Eliego ma dziecko z jego bratem, były Bex jest jej przyrodnim bratem i była przy jego wychowywaniu, znała go jak miał 7 lat, Kol posuwał 16 latke, jeszcze lekko głupiutką jak to w tym wieku.... To przecież oni mimo, że po przemianie zostali w ciałach tych młodych ludzi (nie pamiętam dokładnie jak to było, Beka 16, Klaus 19, Eli 23?) to mentalnie mają te 1000 lat. To jest zupełnie inna kategoria. Ich ciała się nie starzeją ale dusza owszem, myślą zupełnie inaczej, przeżyli tyle lat. To jest troche abstrakcyjne moim zdaniem. Z drugiej strony z kim oni mają się przyjaźnić? Rówieśników raczej nie znajdą ;/

A Kol to chyba sam będzie prosić, żeby jego wzieli. No bez kitu, on tylko o Davinie gada.

syl - 29 maj 2017 o 11:30:47 - (327 dni temu)

A może Kol się poświeci i z Davina będą pląsać w zaswiatach

Nynaeve - 29 maj 2017 o 11:06:59 - (327 dni temu)

Ja lubiłam Haylijah w pierwszym sezonie. Potem to już było tylko gorzej. Już lepszą chemię miała Hayley z Jacksonem. Z Klausem tez ma fajną chemię.
Ale u Pierwotnych to normalne takie patologie związkowe. W końcu Rebekah parzyła się ze swoim przybranym bratankiem. Z tego co pamiętam to gdyby im Genevieve nie przeszkodziła to grzmociliby się w szpitalnej kostnicy wśród trupów.

Aurorarebekah - 29 maj 2017 o 7:31:20 - (327 dni temu)

Jeszcze się wszyscy zdziwimy jak Beka wróci z kjutem z ST. Bonnie mogła go przywieść z jakiegoś z dupy wziętego alternatywnego świata, to czemu ona nie? Albo przeniosą się w czasie i sobie wezmą go z przeszłości. Beka wypije, zajdzie, urodzi, spełni swoje marzenie i poda dalej. Wszyscy pierwotni staną się ludźmi i będzie koniec serialu. Może właśnie o przemiane w ludzi chodzi w tym podobieństwie? Tam się wszyscy przemienili oprócz królowej Caro.

A co do Haylijah to ja się mu nie dziwie hahahah. Też bym się wykręcała jakby postać którą gram wkręcili w taką chu*nie. Trochę siara, ten związek do Eliaszka nie pasuje i tyle.

Nynaeve - 29 maj 2017 o 0:04:52 - (327 dni temu)

Nie no kjura to chyba nie będą do tego mieszać. Bez przesady.

orydzynals - 28 maj 2017 o 23:54:15 - (327 dni temu)

Jak zerżną zakończenie z TVD to będę udawała, że nigdy tego serialu nie oglądałam. Niech jeszcze się kłócą o to, który ma się poświęcić i niech kjur na wampiryzm przejdzie przez pińcset osób, zanim trafi do ostatecznego "biorcy".
Daniel się tak ciągle wykręca z tego Haylijah, jak tylko może :D śmieszy mnie zawsze jak się na temat tego związku wypowiada. Dzięki @Nyn za link :)

Nynaeve - 28 maj 2017 o 23:36:55 - (327 dni temu)

Z tego co pamiętam to przed finałem TVD Plec powiedziała w którymś wywiadzie, że po obejrzeniu finału możemy sobie mniej więcej wyobrazić jak skończą w The Originals. Według mnie to oznacza, że albo Klaus albo Elijah umrze.

Aurorarebekah - 28 maj 2017 o 22:53:37 - (327 dni temu)

Jak zerżną końcówke z TVD to będzie to mega słabe. W sumie to wątpie, żeby tak zrobili, aż tacy debilni nie są. Za bardzo przewidywalne to by było. Poza tym serial nie musi się przecież żadnym poświęceniem skończyć, mają pełne pole do popisu.
Swoją drogą skoro s5 nie jest ogłoszony jako finałowy (a na szósty bym raczej nie liczyła niestety) to pewnie znowu nakręcą uniwersalne zakończenie i wtedy będzie dupa. Z dobrym zakończeniem serialu będziemy mogli się pożegnać.
No i zgadzam się oczywiście z tym, że bez Eliasz serial byłby chu*owy.

Nynaeve - 28 maj 2017 o 22:39:20 - (327 dni temu)

Mnie chodziło o koniec serialu nie sezonu. Poza tym to co mówi Gillies to są jego jakieś prywatne opinie. Od dawna wiadomo, bo aktorzy o tym mówili ( i Gillies też), że to co się dzieje w danym odcinku to oni wiedzą dwa odcinki przed kręceniem albo jeden. W takim razie on i tak nie wie jak się to skończy. Może się tylko domyślać.

Viktor - 28 maj 2017 o 21:05:50 - (327 dni temu)

@reden9595
Zgadzam się. Elijah jest kluczową postacią serialu na równi z Klausem i śmierć któregoś z nich(tak na amen) to gwóźdź do trumny serialu.

reden9595 - 28 maj 2017 o 18:46:50 - (327 dni temu)

Mam nadzieję ze takowe zakończenie nie zaistnieję.
Nie jestem fanka Elijah ale nie wyobrażam sobie tego ;/
Po prostu on musi być! Jest zbyt ważny.

Nynaeve - 28 maj 2017 o 13:59:09 - (327 dni temu)

http://tvline.com/2017/05/26/the-originals -elijah-death-season-4-daniel-gillies-inte rview/

Jak będą chcieli zerżnąć zakończenie z TVD, to Elijah, który jest odpowiednikiem Stefana się poświęci i nie będzie Haylijah.

orydzynals - 28 maj 2017 o 13:28:15 - (328 dni temu)

Jak macie jeszcze gdzieś ten wywiad, to kopsnijcie proszę :D

Szulu - 28 maj 2017 o 12:51:56 - (328 dni temu)

Widziałem ten wywiad. Niech że chłop przestanie robić fałszywą nadzieję, że Haylijah nie będzie end game, bo mu jeszcze ktoś uwierzy.

Nynaeve - 28 maj 2017 o 11:13:36 - (328 dni temu)

Jak dla mnie to specjalnie dają takie opisy, żeby nie było wiadomo czy Elijah żyje. Nawet jak było info o tym jego nowym filmie, który zresztą już w tej chwili kręci to było podane, że w przerwie między The Originals. Ogólnie ten opis to chyba był robiony na kolanie, bo jest skonstruowany inaczej niż zazwyczaj.

Annie1602 - 28 maj 2017 o 0:44:23 - (328 dni temu)

Elijah będzie żył, mam gdzieś wywiad od ew i Daniel tam coś gada.

aurorarebekah - 28 maj 2017 o 0:06:31 - (328 dni temu)

Brak Elijahy to pierwsze co mi się rzuciło w oczy. Nawet nie dopisali ,,Daniel Gillies też występuje''. Wnioskuje, że nie pojawi się w ogóle, albo trzymają nas w niepewności przed 4x10. Mam mieszane uczucia co do niego. Nie uśmiercą go raczej ostatecznie, Daniel gra jednak jedną z głównych ról (zaraz po JoMo) wiec jakby miał odejść z głównej obsady to by nas poinformowali. Wiecie jak to było z Claire w s1? Nie uśmiercili jej niby ale odeszła z głównej obsady. Ogłaszali to wcześniej? Nie oglądałam wtedy jeszcze TO i mnie to zastanawia.

Wracając do Eliasza-wydaje mi się, że go w finale przywrócą dopiero. Mam takie przeczucie. Może wytłumaczą to tak, że Pustka powróciła w ciele dzięki jego śmierci, dlatego jak się jej pozbędą to on wróci? Są jakoś połączeni? No chyba, że Freya będzie się bawić z wisiorkiem do 4x13. Coś będzie musiało być bo raczej nie wróci w 4x10.

Ewentualnie wyjedzie sobie gdzieś po zobaczeniu tego co jest za czerwonymi drzwiami, coś jak w s2 jak Klucha go uwolnił od Esther i siedział potem x odcinków na zadupiu. Może wybierze się na odpoczynek na bayou ogarnąć teren na przyszły domek który wybuduje z Hayley? Już lepsze to niż ostateczna śmierć. Jak uśmiercą Eliego to będę płakać.

Kol. Na 100% będzie chodziło o Davine. Nie oszukujmy się, za każdym razem jak się pojawia chodzi o nią. Inadu mu powie, że już jej nigdy nie zobaczy albo że ją ubije, albo obieca jej powrót/spotkanie z nią. Ma się to nijak do ,,ultimatum'' ale jakoś mi przyszło do głowy.

Hayley ma o życie walczyć? Może ją obiją? Nie no, to raczej niemożliwe. W sumie to może być ciekawe.

Nynaeve - 27 maj 2017 o 23:05:54 - (328 dni temu)

Raczej zagrozi Kolowi, że ubije Davinkę na wieki jeśli on jej nie pomoże. Skoro stawia mu ultimatum to to raczej na jej warunkach będzie. Widać nie ma żadnego pomysły na Kola w tym serialu jak jego żałosny romans z Daviną.
I znowu ani słowa o Elijahu.

syl - 27 maj 2017 o 21:31:56 - (328 dni temu)

Pustka obieca Królowi powrót Daviny

Następny odcinek
The Originals
5x2 - One Wrong Turn On Bourbon
The CW - 25 kwiecień
dni
godzin
minut
sekund

Mój profil
Nazwa użytkownika:


Hasło:




Zarejestruj się

Znajdź nas na Facebooku

Polecamy
fryzurydemotywatory
czytelniaszpilki
smieszne

Reklama

Copyright © 2015-2018 Originals24.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Ta strona używa ciasteczek (cookies) i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie i zarządzanie, zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Zobacz czym są ciasteczka.